Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Welkom bij de Raisin helpdesk
Startpagina van Raisin Helpcenter
Naar homepage
  1. Raisin
  2. Deposito sparen
  3. Deposito sparen

Deposito sparen

  • Wat staat er op de ‘Declaración de Residencia Fiscal’ en welke gegevens worden vooringevuld?
  • Waarom is mijn aanvraag van een depositorekening ingetrokken?
  • Waarom moet ik een bewijs van beroep overleggen om een spaarproduct bij een Portugese bank te openen?
  • Hoe trek ik de aanvraag van een depositorekening in?
  • Hoe verander ik het openingsbedrag (in de aanvraag) van een termijndeposito?
  • Wat gebeurt er op de vervaldatum van mijn deposito?
  • Wanneer start de looptijd van mijn deposito?
  • Wat zijn de voordelen van een deposito?
  • Wat is een deposito?
  • Wat is het maximale inlegbedrag?
  • Is het mogelijk om jaarlijkse rente-uitkeringen te krijgen voor deposito’s met een langere looptijd?
  • Ik wil na het openen van een termijndeposito gebruik maken van mijn herroepingsrecht (ook recht van ontbinding genoemd). Hoe doe ik dat?
Vragen?
  • 020 715 9296 (Werkdagen 8:30 - 16:30)
  • klantenservice@raisin.nl

Volg ons

Facebook logo LinkedIn logo Twitter logo

Uw spaargeld altijd op zak

Met de Raisin App opent en beheert u uw deposito's en spaarrekeningen eenvoudig op uw smartphone of tablet.

Play Store icon App Store icon
Privacybeleid Veiligheid Algemene Voorwaarden Disclaimer Cookie instellingen © Raisin GmbH, Berlin