Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Welkom bij de Raisin helpdesk
Startpagina van Raisin Helpcenter
Naar homepage
  1. Raisin
  2. Klant worden
  3. Klant worden

Klant worden

  • Wat heb ik nodig voor mijn video-identificatie?
  • Uit welke stappen bestaat de video-identificatie?
  • Aan welke criteria moet mijn ID-bewijs voldoen?
  • Waar(om) moet ik een bewijs van adres uploaden/opsturen voor de opening van mijn Raisin-rekening?
  • Staan er ingewikkelde voorwaarden of ‘kleine lettertjes’ in de algemene voorwaarden van Raisin of de partnerbanken?
  • Waarom is de aanvraag van mijn spaarproduct afgewezen?
  • Hoe vraag ik een deposito- of spaarrekening aan?
  • Ik woon buiten Nederland. Kan ik klant worden bij Raisin?
  • Hoe download ik een bankafschrift van mijn bank als adresbewijs voor de opening van mijn Raisin-rekening?
  • Is er een minimumleeftijd om klant te worden bij Raisin?
  • Kan ik zakelijk sparen bij Raisin?
  • Kan ik een gezamenlijke rekening openen bij Raisin?
  • Wie kan klant worden van Raisin?
  • Zijn er kosten verbonden aan sparen via Raisin?
  • Wanneer kan ik mijn account bij Raisin gebruiken?
Vragen?
  • 020 715 9296 (Werkdagen 8:30 - 16:30)
  • klantenservice@raisin.nl

Volg ons

Facebook logo LinkedIn logo Twitter logo

Uw spaargeld altijd op zak

Met de Raisin App opent en beheert u uw deposito's en spaarrekeningen eenvoudig op uw smartphone of tablet.

Play Store icon App Store icon
Privacybeleid Veiligheid Algemene Voorwaarden Disclaimer Cookie instellingen © Raisin GmbH, Berlin