Het opzeggen van je account dient schriftelijk te gebeuren:
Stuur ons een bericht vanuit je Online Banking omgeving, of een e-mail vanaf je bij ons geregistreerde e-mailadres naar klantenservice@raisin.nl met het verzoek je gegevens te verwijderen.
Gebruik voor het opzeggen van je account 'Account opzeggen' als onderwerp van je bericht of e-mail. Hierdoor kunnen wij je verzoek gemakkelijk classificeren en verwerken.
Afhankelijk van de status van je account en eventuele actieve producten kan de verwerking van de opzegging van je account anders verlopen.
Je account kan enkel gesloten worden, wanneer er geen spaarproducten meer actief zijn in je account. Deze moeten eerst gesloten worden alvorens het account gesloten wordt.
Het opzeggen van een spaarproduct (met name termijndeposito's) kan aan voorwaarden gebonden zijn.
Meer informatie over het opzeggen van een spaarproduct vind je hier:
Bij het opzeggen van je account, betekent dit ook dat je Raisinrekening wordt opgezegd.
Wij wijzen je erop dat je bij het compleet verwijderen van je account geen documentatie meer zult ontvangen m.b.t. je voormalige rekening(en) bij ons, waaronder een financieel jaaroverzicht.
Je kunt daarom, indien gewenst, je gratis account aanhouden totdat je dergelijke documenten hebt ontvangen en elders hebt kunnen opslaan of afdrukken.
Kies in dat geval er niet voor je account op te zeggen, maar sluit uw lopende spaarrekening en/of termijndeposito zoals hierboven beschreven.