Onze klantenservice is als volgt te bereiken:
- Beveiligd bericht vanuit je Raisin Online Banking omgeving: Log in > 'Mijn profiel (je initialen in blauw)’> 'Berichten' > 'Schrijf een bericht', of klik direct hier (log in en je landt direct op de berichtenpagina)
- E-mail: klantenservice@raisin.nl
- Telefoon: 085 064 4479 (werkdagen 8:30 - 16:30). Bekijk hier op welke dagen we gesloten zijn
- Post: Raisin | Postbus 44 05 60 | 12005 Berlijn, Duitsland
Aanwijzingen en tips voor veilig en snel contact met onze klantenservice:
- Je wilt ons een bericht schrijven? De veiligste methode is per beveiligd bericht vanuit je Raisin Online Banking omgeving
- Contact per e-mail of telefoon? Zo kunnen we je het snelst van dienst zijn:
- Neem contact met ons op vanaf je bij Raisin geregistreerde e-mailadres respectievelijk mobiele telefoonnummer. Zo kunnen we je identiteit sneller verifiëren en sneller van dienst zijn
- Indien een e-mail niet afkomstig is vanaf je geregistreerde e-mailadres, mogen wij om veiligheidsredenen niet reageren op (vragen omtrent) individuele klantzaken – wij kunnen dan uitsluitend reageren op algemene informatieverzoeken
- Indien je telefonisch contact met ons opneemt en reeds een Raisin-rekeninghouder bent: houd de IBAN van je Raisin-rekening bij de hand. Zo kunnen we je identiteit sneller verifiëren en sneller van dienst zijn
Over het algemeen wordt je telefonisch snel te woord gestaan, maar soms kan het even duren voor je aan de beurt bent. Daarom is het verstandig om buiten onze piektijden te bellen.
Onze piektijden:
---
Bedrijfsgegevens
Raisin GmbH
Schlesische Straße 33/34
10997 Berlijn, Duitsland
Bestuurders: Dr. Frank Freund, Dr. Tamaz Georgadze, Michael Stephan, Katharina Lüth
Handelsregister: Amtsgericht Charlottenburg, HRB 146726 B
btw-nummer: DE287376984
Raisin bezit een vergunning van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) voor het bemiddelen in spaarrekeningen en betaalrekeningen, met AFM-vergunningnummer: 12045380 (hier kun je het AFM-register inzien)