Onze klantenservice is als volgt te bereiken:
- Beveiligd bericht vanuit je Raisin Online Banking omgeving: Log in > 'Mijn Raisin' > 'Postvak' > 'Berichten' > 'Schrijf een bericht', of klik direct hier (log in en je landt direct op de berichtenpagina)
- E-mail: klantenservice@raisin.nl
- Telefoon: 020 715 9296 (werkdagen 8:30 - 16:30). Bekijk hier op welke dagen we gesloten zijn
- Post: Raisin | Postbus 13 01 51 | 13601 Berlijn, Duitsland
Aanwijzingen en tips voor veilig en snel contact met onze klantenservice:
- Je wilt ons een bericht schrijven? De veiligste methode is per beveiligd bericht vanuit je Raisin Online Banking omgeving
- Contact per e-mail of telefoon? Zo kunnen we je het snelst van dienst zijn:
- Neem contact met ons op vanaf je bij Raisin geregistreerde e-mailadres respectievelijk mobiele telefoonnummer. Zo kunnen we je identiteit sneller verifiëren en sneller van dienst zijn
- Indien een e-mail niet afkomstig is vanaf je geregistreerde e-mailadres, mogen wij om veiligheidsredenen niet reageren op (vragen omtrent) individuele klantzaken – wij kunnen dan uitsluitend reageren op algemene informatieverzoeken
- Indien je telefonisch contact met ons opneemt en reeds een Raisin-rekeninghouder bent: houd de IBAN van je Raisin-rekening bij de hand. Zo kunnen we je identiteit sneller verifiëren en sneller van dienst zijn
Opmerking: wij wijzen je erop dat wij geen financieel, fiscaal of andere vorm van advies geven.
---
Bedrijfsgegevens
Raisin GmbH
Schlesische Straße 33/34
10997 Berlijn, Duitsland
Bestuurders: Dr. Frank Freund, Dr. Tamaz Georgadze, Michael Stephan, Katharina Lüth
Handelsregister: Amtsgericht Charlottenburg, HRB 146726 B
btw-nummer: DE287376984
Raisin bezit een vergunning van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) voor het bemiddelen in spaarrekeningen en betaalrekeningen, met AFM-vergunningnummer: 12045380 (hier kun je het AFM-register inzien)