De toegang tot je Raisin Online Banking omgeving wordt om veiligheidsredenen automatisch geblokkeerd als je wachtwoord of mTAN vijf keer foutief wordt ingevoerd. Daarnaast kun je zelf de toegang blokkeren via ‘Account blokkeren’ onder 'Mijn Raisin' > ‘Beheer’, of door contact op te nemen met onze klantenservice. Als je account is geblokkeerd, heb je de volgende opties:
- Je vraagt onze klantenservice je account te deblokkeren, zodat je opnieuw kunt proberen in te loggen met je huidige wachtwoord
- Hiertoe stuur je een e-mail naar klantenservice@raisin.nl met het onderwerp 'Deblokkeer account'.
(Belangrijk: zorg dat je deze e-mail stuurt vanaf je bij ons bekende e-mailadres, oftewel het e-mailadres waarmee je inlogt op je Raisin Online Banking omgeving. Als je het bericht vanaf een ander e-mailadres stuurt, wordt je verzoek niet in behandeling genomen.) - Onze klantenservice deblokkeert je account, informeert je hierover per e-mail en je logt in met je huidige wachtwoord. Blijf je na het deblokkeren login-problemen ondervinden, dan ga je door naar de wachtwoord-vergeten procedure.
- Hiertoe stuur je een e-mail naar klantenservice@raisin.nl met het onderwerp 'Deblokkeer account'.
- Je vraagt onze klantenservice gelijk om een nieuw wachtwoord, als je bijvoorbeeld al zeker weet dat je je huidige wachtwoord niet meer weet. Ga direct door naar de wachtwoord-vergeten procedure