Als inloggen niet lukt, controleer dan eerst of je je e-mailadres en wachtwoord correct hebt ingevoerd. Controleer ook of je niet per ongeluk Caps Lock hebt ingeschakeld.
Als je je wachtwoord vergeten bent, stuur dan een e-mail naar klantenservice@raisin.nl met het onderwerp 'Verzoek nieuw wachtwoord'.
(Belangrijk: zorg dat je deze e-mail stuurt vanaf je bij ons bekende e-mailadres, oftewel het e-mailadres waarmee je inlogt op je Raisin Online Banking omgeving. Als je het bericht vanaf een ander e-mailadres stuurt, wordt je verzoek niet in behandeling genomen.)
Je ontvangt vervolgens (om veiligheidsredenen) per post een nieuw wachtwoord op je adres zoals geregistreerd in ons systeem – een ander adres is (om veiligheidsredenen) niet mogelijk. Bezorging neemt in de regel circa twee werkdagen in beslag, maar kan in sommige gevallen tot een week duren.
Met je e-mailadres en het nieuwe wachtwoord kun je dan weer inloggen op je Online Banking omgeving. Wij raden je aan het wachtwoord vervolgens te wijzigen.
Houd er rekening mee dat je wachtwoord tussen de 6 en 16 tekens moet bevatten en, indien mogelijk, een combinatie van letters, cijfers en symbolen moet zijn. Spaties worden niet aanvaard. Om veiligheidsredenen mag je geen van je 10 laatst gebruikte wachtwoorden opnieuw gebruiken.